نمایش خانگی

انتشار سه محتوای اختصاصی تلویزیون در نماوا

به گزارش نگاه اکتیو:اخیرا سریال های «سفر سبز» ، «بوم و بانو» و «معصومیت از دست رفته» به صورت کامل و یکجا در پلتفرم نماوا به انتشار رسیده است.این عناوین جز تولیدات اختصاصی صدا و سیما هستند و اگر همکاری سازمان اوج با پلتفرم فیلیمو را در انتشار برخی سریال های تلویزیونی این موسسه همچون «پایتخت 5»، آسمان من» و … را در نظر نگیریم؛ این برای نخستین بار است که آرشیو اختصاصی سریال های صدا و سیما سر از یکی از سه پلتفرم اصلی نمایش خانگی در می آورد.این در حالی است که دو پلتفرم «تلوبیون پلاس» متعلق به صدا و سیما و «فیلم گردی» متعلق به حوزه هنری؛ آرشیو جامعی از محصولات صدا و سیما دارند.

احتمالا این اقدام در راستای چند مصاحبه اخیر سعید مقیسه، رئیس سازمان نظارت بر صوت و تصویر فراگیر (ساترا) انجام شده است؛ او در نیمه آذر ماه عنوان نمود که 249 قسمت از محتوای صدا و سیما که مراحل قانونی را طی کرده؛ در اختیار پلتفرم ها قرار گرفته است که آثار سینمایی،انیمیشن، مسابقه تلویزیونی و انواع و اقسام قالب ها، چه ایرانی و چه خارجی را شامل می شود

سریال «سفر سبز» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زنده یاد مجید اوجی محصول سال 1381 شبکه سوم سیما است.پارسا پیروز فر، محمدرضا شریفی نیا، زنده یاد امین تارخ، لادن مستوفی، سارا خوئینی ها، گوهر خیراندیش، مصطفی طاری و مجید مظفری از جمله بازیگران این سریال هستند. این سریال داستان مرد جوانی است که در کودکی توسط خانواده ای آلمانی به فرزندخواندگی پذیرفته و نزد آنان بزرگ شده‌است، از آلمان به زادگاهش ایران بازمی‌گردد تا خانواده واقعی خود را پیدا کند.

نمایی از سریال «سفر سبز»

سریال «معصومیت از دست رفته» به کارگردانی داود میرباقری و تهیه کنندگی محمد مسعود محصول سال 1382 شبکه سوم سیما است. زنده یاد امین تارخ، سارا خوئینی ها، فریبا کوثری، داریوش ارجمند، امین تارخ و حدیث فولادوند از جمله بازیگران این سریال هستند. این سریال درباره شخصیتی به نام «شوذب» است. او در زمان حضرت علی (ع) یکی از یاران ایشان بوده است و به منصب خزانه دار امویان رسیده است. زندگی وی توسط زن حیله گر یهودی نابوده شده و باعث شده که همسر اول وی که زنی مسیحی و مهربان است، از او دور شود. لیکن همین امر شخصیت او را به حاکمان ظالم بنی امیه نزدیک می کند.

«معصومیت از دست رفته»

سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب محصول سال 1399 شبکه دوم سیما است. مسعود رایگان، دیبا زاهدی، مهدی احمدی،ساغر قناعت، بهنام تشکر و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران این سریال هستند. در خلاصه داستان این سریال آمده است:«روایت بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب، در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر بر می خیزد و…»

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید