نمایش خانگی

زمستان شد و «آکتور» نیامد!

برخلاف اطلاع رسانی قبلی سریال نیما جاویدی در پاییز 1401 به پخش نرسید و تاریخ پخش رسمی این سریال همچنان نامشخص است.

سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی؛ محصول مشترک پلتفرم های اینترنتی فیلیمو و نماوا است.این اثر اولین سریال جاویدی و اولین حضور وی در شبکه نمایش خانگی پس از ساخت فیلم های «ملبورن» و «سرخ پوست» محسوب می شود.

پلتفرم فیلیمو که گویی برای اطلاع رسانی و پخش سریال «آکتور» تعجیل داشت؛ در شهریورماه سال 1401 تصویری از نوید محمدزاده و احمد مهرانفر در نمایی از این سریال منتشر نمود. تصویری که متن خبر آن نوید پخش این اثر را در اواخر مهرماه می داد.البته این خبر و تصویر پس از دقایقی به طور کامل از صفحه اینستاگرام فیلیمو حذف شد و این پلتفرم صفحه ای در مجله اینترنتی خود (فیلیموشات) برای این سریال ایجاد کرد و ضمن انتشار خلاصه داستان و لیست بازیگران اصلی سریال؛ تاریخ پخش احتمالی آن را پاییز 1401 عنوان نمود.

دو پلتفرم فیلیمو و نماوا در فصل پاییز با رکود محتوا مواجه شده بودند و پخش «آکتور» می توانست بار دیگر توجه مخاطب جلب نماید اما احتمالا اتفاقات اجتماعی و برگزاری جام جهانی مانع آن شد ه این سریال در پاییز 1401 پخش خود را آغاز کند. حال با توجه به اتمام سریال «آنتن» در نماوا، رو به اتمام بودن سریال « بی گناه» فیلیمو (بدون در نظر گرفتن محتوا و کیفیت آن ها) و انتشار قسمت های پایانی «روزی روزگاری مریخ» مصول مشترک هر دو پلتفرم؛ چاره ای جز آغاز پخش این سریال و محصولات دیگر در نیمه اول زمستان نمی ماند؛ با این تفاسیر در روزها یا هفته های آتی باید منتظر پخش ناگهانی یا اعلام تاریخ انتشار این سریال باشیم.

نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا بازیگران اصلی سریال «آکتور» هستند.

در خلاصه داستان «آکتور» آمده است: «این سریال درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.»

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید