نمایش خانگی

پس از 200 روز اکران آنلاین؛ «روز صفر» به صورت VOD منتشر شد

به گزارش نگاه اکتیو: فیلم سینمایی «روز صفر» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان پس از بیش از 200 روز اکران آنلاین به صورت VOD عرضه شد و در اختیار مخاطبان نماوا قرار گرفت.

«روز صفر»، از آن دسته فیلم های خوش ساخت سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است که توانسته تا حد زیادی استانداردهای یک تریلر جاسوسی را رعایت کند.این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا تا نوروز 1401 از اکران باز ماند.برخلاف انتظارات اما این فیلم سینمایی نتوانست در گیشه نوروزی به موفقیت چشمگیری برسد و با گیشه 9 میلیاردی از اکران خداحافظی کرد.

«روز صفر» از تاریخ سوم تیرماه سال 1401 به صورت اختصاصی در نماوا به اکران آنلاین رسید؛ نکته جالب توجه اینجاست که تا هفته گذشته این اکران ادامه داشت و این پلتفرم با بیش از 200 روز اکران این فیلم سینمایی؛ رکورد طولانی ترین زمان برای نمایش فیلم را در تاریخ اکران آنلاین از آن خود کرده است.این در حالی است که حداقل زمان اکران های آنلاین فیلیمو که اکثرا با نماوا مشترک بوده است؛ سه هفته و حداکثر زمان آن چیزی حدود دو ماه است.

نماوا در حال حاضر تنها پخش کننده سریال «روزی روزگاری مریخ» به صورت مشترک با فیلیمو است و سریال «شبکه مخفی زنان» تنها سریال اختصاصی در حال پخش این پلتفرم در توقیف به سر می برد. با پایان سریال «روزی روزگاری مریخ» در هفته جاری انتظار می رود نماوا عنوان تازه ای را به کنداکتور خود اضافه کند.

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید