نمایش خانگی

«آدم برفی» در فیلم‌نت منتشر شد

به گزارش نگاه اکتیو: فیلم سینمایی «آدم برفی» به کارگردانی داود میرباقری از امشب در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شد.

فیلم سینمایی «آدم برفی» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری، دوران مدیریت محمدعلی زم ، در سال 1373 با موضوع مهاجرت ساخته شد و پس از سه سال توقیف در دوره اول اصلاحات رفع توقیف شد و با فروش ۵۸۶٬۳۸۵٬۲۲۰ جایگاه پرفروش ترین فیلم سال را به دست آورد.

اکبر عبدی پس از محمود بصیری در فیلم «دست فروش» دومین بازیگر مرد بعد از انقلاب است که در هیبت یک زن ظاهر شده است.

عزت‌الله ضرغامی، معاونت سینمایی وقت و بانی اصلی توقیف «آدم برفی»؛ در سال 98 در مراسم تودیع و معارفه مدیریت حوزه هنری عنوان نمود:« ما باید در این زمینه حق‌شناسی کنیم که در دوره مدیریتی حجت الاسلام زم در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که حتی در زمان مدیریتی‌ام با او اختلاف داشتم، انصافاً خدمات زیادی صورت گرفت. اتفاقاً یکی از اشتباهات من در آن زمان درباره فیلم «آدم برفی» بود که اگرچه اصلاحات اعلام شده به آن در نهایت انجام نشد، اما من بر این باورم اگر درباره آن فیلم کوتاه می‌آمدم و جلوی آن را نمی‌گرفتم قطعاً این فیلم می‌توانست همان زمان پیام‌های ارزشمندی داشته باشد.»

اکبر عبدی، داریوش ارجمند، آزیتا حاجیان، پرویز پرستویی، مهدی فتحی و محمدرضا شریفی نیا از جمله بازیگران «آدم برفی» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:«عباس خاکپور برای رفتن به آمریکا راهی ترکیه می‌شود. او در مسافرخانه‌ای ساکن می‌شود و در آن‌جا دوستانی پیدا می‌کند که به او پیشنهاد می‌دهند برای گرفتن ویزای آمریکا، خود را به هیبت زنان درآورد و پس از ازدواج با یک آمریکایی و دریافت کارت سبز، از او جدا شود، اما دردسرها و ماجراهایی برایش پیش می‌آید که غیر قابل پیش‌بینی هستند.»

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید