نمایش خانگی

سریال «مترجم» در آستانه پخش

به گزارش نگاه اکتیو: یکی از سریال های نمایش خانگی که مدت هاست در نوبت انتشار قرار دارد سریال«مترجم» است؛ سریالی به تهیه کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی.

صابر ابر، پانته آ پناهی ها، متبی پیرزاده، مهتاب ثروتی و مهرانه مهین ترابی از جمله بازیگران این سریال هستند.روزنامه هفت صبح در شماره امروز خود پیرامون انتشار «مترجم» نوشته است:«سریال «مترجم» به کارگردانی بهرام توکلی از 23 دی ماه پخش خود را به شکل اختصاصی از پلتفرم «نماوا» شروع می کند»

در خلاصه داستان سریال«مترجم» آمده است:«یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.»

پلتفرم نماوا این روزها تنها سریال«شبکه مخفی زنان» را به صورت اختصاصی پخش می کند؛ سریالی که به دلیل حساسیت هایی در پی اتفاقات اخیر؛ هر هفته با تاخیر به پخش می رسد. دیگر محتوای روز ایرانی این پلتفرم سریال«روزی روزگاری مریخ» است که به شکل مشترک با فیلیمو به پخش می رسد.در حال حاضر قسمت های پایانی این سریال در حال انتشار است و این سریال در هفته های پیشه رو به اتمام می رسد.

باید دید تاریخ ذکر شده در حد گمانه زنی باقی می ماند یا سریال بهرام توکلی پس از ماه ها حضور در بین عناوین سایت نماوا سرانجام این ماه به انتشار می رسد.

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید