پیچ اینستاگرام ما نمایش خانگی

چند بلیت برای اکران‌های آنلاین فروخته شده است؟انتشار نخستین شماره نشریه داخلی انجمن وی‌او‌دی

نخستین شماره «روشنا»، نشریه داخلی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی برخط با یادداشت، گفت‌و‌گو و گزارش‌های مختلف منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی برخط، در نخستین شماره «روشنا»‌ که مربوط به پاییز 1401 است، سرمقاله به قلم دبیر انجمن، محمدمهدی عسگرپور نوشته شده است. عسگرپور در این یادداشت تاکید کرده در دنیای فناوری‌های جدید نقش نخست، برعهده مخاطب خواهد بود.

در ادامه پس از مروری بر رویدادهای 12 ماه گذشته انجمن، تمامی شرکت‌هایی که در حال حاضر عضو انجمن هستند به صورت خلاصه معرفی شده‌اند؛ اینکه در هریک از پلتفرم‌ها چه محتواهایی عرضه می‌شود و رویکرد هرکدام چیست. سپس گزارشی درباره روند تحول محتواهای عرضه شده در پلتفرم‌ها و همچنین گزارشی درباره محصولاتی که در این سال‌ها به صورت عمده در پلتفرم‌ها عرضه شده و سبب رونق این عرصه را به وجود آورده‌اند، آمده است.

اکران آنلاین یکی از روش‌های همراه کردن مخاطبان با پلتفرم‌ها در چند سال اخیر بوده است که این موضوع به همراه آمار بلیت‌های فروخته شده در قالب یک گزارش مطرح شده است. براساس این آمار تاکنون بیش از سه میلیون بلیت اکران آنلاین به فروش رفته است.

گفت‌و‌گویی با فرزاد آذری‌پور مدیرعامل پلتفرم هاشور که پلتفرم تحت مدیریت او، اکران کننده فیلم‌های مستند به صورت آنلاین است، بخش دیگر این نشریه است.

مروری بر مهمترین چالش‌هایی که دست و پاگیر فعالان وی‌او‌دی شده است، نگاهی به پیش‌نویس پیش‌نهادی قانون انتظام‌بخشی نمایش ویدیویی برخط و گزارشی از دو کمیته فعال در انجمن؛ تولید و پخش و توسعه بازار به همراه گزارش تصویری از رویدادهای مهم انجمن در ماه‌های گذشته پایان‌بخش شماره‌ی پاییز روشنا هستند.

برای مطالعه نشریه «روشنا» کلیک کنید.

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید